OBCHODNÍ PODMÍNKY
Dodavatel:
C-press
Ing. Miroslav Čech
Durďákova 25
613 00 Brno
IČO: 60364785
DIČ: CZ6707250429
Dodavatel není plátcem DPH.
Bankovní spojení:
č.ú.: 670100-2210264396
kód banky: 6210 (mBank)
variabilní symbol: uvádějte číslo zakázky uvedené v korektuře
Kontakty:
E-mail: c-press@volny.cz
Tel.: +420 542 213 705
Mobilní tel.: +420 777 288 040
Objednávka zboží:
Pro objednání zboží je nutné vyplnit online formulář v sekci OBJEDNÁVKA a poté
ODESLAT. Odesláním objednávky projevujete souhlas s obchodními podmínkami našeho
e-shopu a tím závazně objednáváte přípravu tisku s povinností tuto uhradit v
závislosti na druhu zakázky (99,- Kč nebo 149,- Kč).
Až po
schválení náhledu k tisku vzniká povinnost uhradit celou zakázku dle kalkulace,
která je součástí korekturního e-mailu.
Počet oznámení:
-
promoční oznámení - nejméně 18 ks -
počet musí být dělitelný třemi - 18, 21, 24 ....,
-
svatební oznámení - 24 ks, nejmenší počet pozvánek ke
svatebnímu stolu je 10 ks a násobky deseti (20, 30, 40, 50 - pozvánky
zhotovujeme pouze spolu s oznámením).
-
novoročenky - 24 ks
Po objednání zboží dostane zákazník v co nejkratším termínu (většinou do 2-3
hodin, nejpozději do 24 hodin)
potvrzení o zaregistrování objednávky
spolu s grafickým návrhem - korekturou a celkovou cenovou kalkulací. Proto po
objednání kontrolujte svůj e-mail, čím dříve potvrdíte zpracovaný náhled
zakázky, tím rychleji můžeme tisk dokončit o podle způsobu dodání připravit k
odběru nebo odeslat
Korektuře prosím věnujte pozornost a pečlivě si ji prostudujte jak po grafické,
tak po gramatické správnosti textu. Potvrzením korektury potvrzujete celkovou
správnost a projevujete tím souhlas k
tisku oznámení v takové podobě, v jaké je v náhledu. Potvrdíte-li korekturu ve
které bude chyba, nebude možno později tuto chybu reklamovat.
Po schválení korektury se již začíná pracovat na vlastním tisku a nelze tedy následně nic na
objednávce měnit. Pokud si nějaké chyby všimnete i po odsouhlasení korektury,
neprodleně nás kontaktujte - nejlépe telefonicky - je totiž možné, že Vaše
zakázka se ještě nedostala do tisku a je tu eventuálně možnost dodatečné opravy
této chyby.
Po potvrzení korektury zákazníkem se objednávka stává závaznou a zákazník se tak
zavazuje k převzetí a zaplacení zakázky a to buď osobně na provozovně dodavatele
ve sjednaném termínu nebo převzetím od přepravce - české pošty a zaplacení
dobírky.
Okamžikem potvrzení objednávky je uzavřena kupní smlouva.
Pokud z jakéhokoliv důvodu zákazník zruší zakázku, ke které již byla vypracována korektura a která dosud nebyla potvrzena - tedy nedošlo k vlastnímu tisku zakázky, náleží dodavateli náhrada za marnou přípravu zakázky ve výši
přípravy zakázky (99,- Kč nebo 149,- Kč)
Ceny:
Celková cena zakázky je dána:
- počet kusů násobeno cenou za kus (uvedena v katalogu - eventuálně u
promočních oznámení navýšena
o příplatek za jiný papír 1-4 Kč)
-
cenou přípravy tisku 99,- Kč platí pro promoční katalog,
novoročenky
149,- Kč platí pro katalog svatební
První a druhý vypracovaný náhled je v ceně jedné přípravy tisku. Tedy na
jednu korekci má zákazník právo v ceně jedné přípravy.
Dodavatel si vyhrazuje právo na navýšení ceny přípravy
za třetí a další náhledy ve výši 49,- Kč - pokud zákazník tyto další korektury
vyžaduje na základě nových požadavků nebo změn na oznámení. Cena je stanovena za
každou další korekturu (samozřejmě pokud nejsou zaviněny chybou z naší strany).
- cenou za
dobírku a dopravu (ceny dopravy platí pro ČR).
Cena za
dopravu s dobírkou: •
doporučená zásilka (doručení obvykle druhý den po podání) - 155 Kč
V
případě platby předem na účet: •
doporučená zásilka (doručení obvykle druhý den po podání) - 85 Kč
Pro novoročenky platí, že do 100 ks je možno zvolit jakýkoli
způsob dodání, nad 100 ks novoročenek zvolte prosím platbu předem na účet, nebo při
osobním odběru složení zálohy buďto v hotovosti v naší kanceláři v Brně, nebo
převodem na účet a při následném vyzvednutí hotové zakázky již doplatíte zbylou
částku v hotovosti.
Při
opakovaném zaslání oznámení (pokud uloženou zásilku na poště do 5 dnů
nevyzvednete u balíku a do 10 dnů u doporučené zásilky - pošta posílá zásilku zpět k nám) přičítáme k celkové částce nové
poštovné ve výši 150,- Kč bez ohledu na způsob platby.
Pro Slovensko lze zvolit pouze platbu předem na účet - doporučeně -
pro zásilky do 250 g (cca do 50 ks oznámení) je poštovné 250,- Kč,
nad 250 g do 500 g 280,- Kč. Doporučené zásilky na Slovensko bývají obvykle doručeny do 3
dnů. Účet máme u mBank vedený v České koruně.
-
osobní
odběr zboží je ZDARMA.
Adresa pro osobní odběr je totožná se sídlem firmy:
Durďákova 25
613 00 Brno ukázat
na mapě
otevírací doba: pondělí až pátek, jen
po tel. domluvě (tel. 777 288 040)
Všechny
ceny jsou konečné (DPH se nepřipočítává - dodavatel není plátcem DPH).
Dodací lhůta:
Objednané zboží bude dle provozních možností dodavatele expedováno nebo
připraveno k odběru v co nejkratším termínu:
-
promoční oznámení většinou
do 24 hodin od potvrzení korektury, nejdéle však 2 pracovní dny
-
novoročenky většinou
do 24 hodin od potvrzení korektury, nejdéle však 2 pracovní dny
-
svatební oznámení do 2-3 pracovních dnů od potvrzení
korektury
Vždy
dostáváte avízo na Váš kontaktní e-mail o expedici zakázky nebo o připravenosti
pro osobní odběr.
Převzetí zboží:
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud
je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti
dopravce povinen zkontrolovat stav zboží a v případě jeho poškození vyhotovit záznam
o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo
dodáno nové zboží.
Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že
dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy
pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Reklamace:
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Dodavatel eviduje
všechny uskutečněné zakázky pro případnou reklamaci.
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu,
která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku,
má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace:
Pokud chce zákazník reklamovat zboží, kontaktuje nás buď telefonicky nebo
mailem, kde uvede zejména typ výrobku, číslo zakázky a popis závady.
Do tří pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány e-mailem informace o dalším
postupu.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
Odstoupení od smlouvy:
Právo zákazníka na odstoupení:
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní
smluvené podmínky dodání.
Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské
činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo
odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, mimo výrobků,
které byly poupraveny pro účel zákazníka (dotisk osobních údajů).
Právo na odstoupení podle předchozí věty se nevztahuje na zákazníky, kteří zboží
zakoupili osobně v provozovně dodavatele, tedy prostřednictvím "osobního odběru"
bez ohledu na skutečnost, zda zboží rezervovali na internetových stránkách či
nikoliv.
Právo dodavatele na odstoupení:
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží.
Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem
dohody o dalším postupu.
Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou
kupní cenu nebo její část podle rozpracovanosti zakázky.
Ochrana osobních údajů spotřebitele:
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno,
adresu, telefon a e-mailové spojení. Tyto údaje slouží výhradně pro usnadnění
komunikace při upřesnění objednávek zákazníků.
Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
Svůj souhlas s uchováváním osobních údajů může zákazník kdykoliv odvolat a to
tak, že zašle zprávu na e-mailovou adresu dodavatele (c-press@volny.cz)
nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.
Závěrečná ustanovení:
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi
dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel má právo tyto obchodní podmínky měnit a
vyhrazuje si lhůtu 10 dnů pro aktualizaci nových podmínek na internetové
stránky.
|