logo c-press

HLAVNÍ STRÁNKA KONTAKTY JAK NAKUPOVAT OBCH. PODMÍNKY OBJEDNÁVKA FEEDBACK-OHLASY

 

KATALOGY

PROMOČNÍ
SVATEBNÍ
NOVOROČENKY

 

 

 

 

ODKAZY:

 

DOMOVSKÉ STRÁNKY TISKÁRNY:

odkaz na www.c-press.cz

 

 

E-SHOP

pro objednání

RAZÍTKA

 

 

 

 

ZAJÍMAVOSTI Z OKOLÍ:

VILA TUGENDHAT

(památka UNESCO)

odkaz na www.tugendhat.cz

 

JAK NAKUPOVAT

Po výběru oznámení z katalogu vyplňte online formulář v sekci OBJEDNÁVKA a poté zvolte ODESLAT.

Počet oznámení je libovolný, nejméně však 18 ks u promočních, 24 ks u svatebních, 24 ks novoročenek, nejmenší počet pozvánek ke svatebnímu stolu je 10 ks a násobky deseti (20, 30, 40, 50 - pozvánky zhotovujeme pouze spolu s oznámením).
 

Po objednání zboží dostane zákazník v co nejkratším termínu (většinou do 2-3 hodin, nejpozději do 24 hodin) potvrzení o zaevidování objednávky spolu s grafickým návrhem - korekturou a cenovou kalkulací.
Korektuře prosím věnujte pozornost a pečlivě si ji prostudujte jak po grafické, tak po gramatické správnosti textu.
Po schválení korektury se začíná pracovat na vlastním tisku zakázky a nelze tedy následně nic na objednávce měnit. Pokud dodatečně zjistíte nějaké pochybení, neprodleně nás kontaktujte - je možné, že ještě není rozpracovanost tisku tak daleko a oprava tedy bude možná..

První a druhý náhled je zdarma (tedy zákazník má právo na jednu korekci -změnu v prvním náhledu - zdarma) - další může být zpoplatněna částkou 49,- Kč, proto prosím promyslete Vaše požadavky již při vyplňování objednávky a eventuální specifická přání poznačte např. do kolonky "vlastní text" v objednávce.

Toto opatření upravuje občasné počínání zákazníků, kteří si postupně nechali vypracovat svá oznámení z několika odlišných vzorů a druhů písem a neuvědomovali si, že každá další příprava nás stojí přibližně 20 minut času grafika, což není levná záležitost...

Pokud budou požadavky přiměřené, nemusíte se nutnosti uhradit nadstandardní přípravu obávat, avšak toužíte-li měnit opakovaně své požadavky, máte nyní i tuto možnost a jistotu, že se budeme Vašim požadavkům za uvedený příplatek plně věnovat.


Po potvrzení korektury zákazníkem se objednávka stává závaznou a zákazník se tak zavazuje k převzetí a zaplacení zakázky:

1) osobně na provozovně dodavatele nejpozději do týdne od výzvy k vyzvednutí zakázky

2) převodem částky na účet dodavatele (při uvedení této možnosti v objednávce obdržíte spolu s korekturou variabilní symbol platby) a následně po připsání platby na účtě Vám bude zboží neprodleně zasláno na adresu uvedenou v objednávce.

3) převzetím od přepravce - české pošty a zaplacení dobírky.
 

Další podrobnosti o nákupu jsou popsány v sekci OBCHODNÍ PODMÍNKY.